juliaslife33

Direktlänk till inlägg 13 maj 2013

novell om Harry styles

Av Julia Andersson - 13 maj 2013 20:54

Jag kollade på honom. Bara av att vara nära honom gjorde mig glad, att bara se honom över mig gjorde mig galen. Han tittade mig rakt in i ögonen, han frågade om jag ville. jag visste inte vad jag skulle svara jag var nervös jag hade aldrig gjort detta tidigare, eller nästan men det blev bara fel. Men jag hade aldrig känt så här förut men allt inom mig sa bara "gör det". Jag nickade försiktigt. han lutade sig fram och kysste mig långsamt, hans mjukaläppar fortsatte ner mot halsen och sen längre ner, samtidigt som han rotade i byxorna som låg på golvet. ------------------Jag skrattade högt och tittade på Danielle och sa. - Du är inte klok du! sa jag och fortsatte skratta. Vi gick och hämtade fler kläder och provade dom och skrattade ännu mer. Allt var så hemskt, dom var jättefula vi hade gått in i en tant affär. Men det var så typsikt oss att alltid göra knäppa saker som andra kanske inte skulle göra. Jag tittade omkring och såg ett par jättefula skor. - Kolla in dessa sa jag och visade Danielle. - Haha! kolla in dom här sa hon och visade ett par ännu hemskare. vi skrattade så att vi nästan veck oss. klockan började bli mycket, jag undrade när Perrie och Eleanor skulle komma. - Danielle, vet du när Perrie och Eleanor kommer? - Jag har faktiskt ingen aning vi skulle ju mötas vid Mcdonald vid 16. Jag kollade på klockan och granskade den. sen sa jag. - ömm du Danielle, det är vi som är sena sa jag och visade klockan som redan hade blivit 16:13. Jag började skratta. Jag tog tag i henne i armen och sa. Kom vi måste hitta en buss. - Skit i bussen vi tar en taxi sa hon och tittade på mig. Vi lämnade alla kläderna i omklädningsrummet. Jag plockade upp snabbt en tusenlapp ur väskan sprang snabbt till kassan och sa. - här får du för röran i omklädningsrummet sa jag och fortsatte springa. Hon tittade på mig som om jag vore dum i huvudet. Danielle kollade på mig med samma minn. sen tillslut sa hon, - Skulle det inte ha räckt med hundra kronor? Sa hon flåsande. Jag tittade på henne och skrattade. - Kolla en taxi! sa jag och började springa snabbare. Det kändes som mina ben skulle gå av. så här länge hade jag inte sprungit på ett tag iallafall inte så här snabbt. Jag knackade på taxifönstret. han vevade sakta ner rutan. - Hej, ursäkta men skulle du kunna skjutsa oss till Mcdonald på Deepstreet? han tittade på mig med en tung blick. han skulle precis skaka på huvudet. Jag tog fram en till tusenlapp ur väskan och sa. - Jag betalar bra... Hans ögon spärrades upp, han tittade på tusenlappen som han aldrig hade sätt någon tidigare. - okej sa han. Jag och Danielle hoppade in i taxin och åkte iväg. Vi kom in springandes in på mcdonalds och letade snabbt efter Perrie och Eleanor. - Där sa jag och pekade på dom. Vi gick i normal fart fram till dom. Äntligen behövde vi inte springa. Jag tittade på dom och sa. - Hej! förlåt att vi är sena. vi glömde tiden. Jag satte mig ner och kollade runt om ring. Det var jackor överallt. Jag undrade ett tag sen valde jag att säga. - Vems är alla grejerna? Sa jag och tittade på dom. - Det är killarnas sa Perrie. - Eftersom ni tog så lång tid så tänkte vi att dom kunde komma så länge, sa Eleanor. Jag fick en stor klump i magen. Jag ville inte att dom skulle vara här, jag ville bara vara med tjejerna. Bara vara vi, killarna kom alltid vad vi än gjorde. Jag älskade dom, men jag ville ändå att det bara skulle vara vi tjejer. Jag skvatt till, jag fick två varma händer framför ögonen. Allt blev helt svart och det ända jag hörde var "gissa vem det är"

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Julia Andersson - 29 oktober 2013 22:53


Hej idag så skulle jag ha fixat bloggen men jag han inte för jag var o shoppade men jag köpte inget haha ? men jag ska försöka imorgon o så undrar jag om ni vill ha en halloween sminkning eller något annat för jag vet inte vad jag ska blogga om. Jag ...

Av Julia Andersson - 28 oktober 2013 22:32

Hej nu kommer det ett kort inlägg, jag har lov nu så jag ska försöka att göra om bloggen lite vad tycker ni om det??.. Jag tycker att det är dax att fixa den. Nu ska jag nog sova ska upp tidigt imorgon kanske ska vara med en kompis som heter Clara. O...

Av Julia Andersson - 22 oktober 2013 11:42


Hej det var länge sen jag bloggade men nu är jag igång igen jag har börjat 6:a jag går i 6d o jag kommer att uppdatera så mycket jag kan nu ska jag ha valfritt typ o jag ska jobba med Eng o so inte kul :( hahaha snart börjar vi så vi hörs sen XOXO J...

Av Julia Andersson - 18 juni 2013 18:20


Hej idag har mitt nya ska kommermit ? Det är ass snyggt ? här kkommer en bild ...

hej

Av Julia Andersson - 8 juni 2013 08:45

Hej!! Idag ska jag städa mitt rum o filma några videos. Vad ska ni göra i dag?? Blir ett kort inlägg för jag är slit trött har ont i halsen så ska nog sova en stund till så ses vi under dagen hej då kram Julis ...

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards